sobota, 22 września 2012

Błędy w misjach

Hei! Od wczoraj nie mogę wykonać żadnej misji, ponieważ jest jakiś błąd. Mam 4 aktualne misje i żadnej nie mogę wykonać. Jedna to "Na falach radia". Niektórzy mają z nią problem, ponieważ dużo jest takich tematów na forum. Ja mam ten sam. A pozostałe trzy, nawet ich nie zrobiłam. Klikam "Zobacz", a później "Rozpocznij misję" i Wyskakują mi błędy. Zrobiłam Preet Screen, żebyście się sami przekonali.

Tu moje aktualne misje. Zaznaczyłam na czerwono te, z którymi jest błąd, a tą "Na falach radia" to wiecie.

(kliknij, aby powiększyć)

I potem jak kliknęłam...


I potem jest "Ups... coś się popsuło"


Nie wiem co się stało. Proszę, jeżeli ktoś wie, to niech mi pomoże pisząc w komentarzach pod tym postem, lub jeżeli masz taki sam problem to również. 
To na tyle, jeżeli by się coś poprawiło, to napiszę, a tymczasem pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz